Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Benq pris???

Produkter
(logga in för att koppla)

mc bruno

Aktiv medlem
Jag förstår inte. Hur kan ett antal butiker sälja denna för ca 1500 när ett antal andra vill ha runt 10 000. Är denna skärm något att ha för oss som håller på med foto?
Den är ju väldigt stor men på deras hemsida låter det som att de tycker man ska ha den till spel.

Vi hade leveratör som hade en Benq skärm uppe på sin webshop för ungefär det priset men det var uppenbarligen något fel eftersom de nu har ändrat till det dyrare. Det finns säkert de återförsäljare som har en speglad lösning på sin webbshop och därmed samma fel. Tänker man inte när man sätter priser så kan det ju bli så här, det är ju uppenbart att det måste vara något fel tycker jag. Visst var det deras 24"are som du hade tittat på?

M

Jom så tänkte jag också. Bjöd på ett ådant pris på ett annan skärm för några dagar sedan. men här är det flera återförsäljare som har detta låga pris.

Japp. Precis den skärmen var det. Det priset kommer garanterat att ändras snart eftersom misstaget hos min leverantör rättades igår.

M

Edit:Jag surfade in till ett par av de butiker med det billiga priset på pricerunner och de hade ändrat till det dyrare.

Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens Foto