Annons

Bild i Lund

Produkter
(logga in för att koppla)

annastina

Medlem
Hur går det med handen Sebbe, funkar den att fota med?


Lars i Swebbe, (någon mer som är sugen), ska vi köra imorgon vid 10 eller?

//Stina (nyss hemkommen från Göteborg och rätt mör)
 

Schulz

Aktiv medlem
Hur går det med handen Sebbe, funkar den att fota med?


Lars i Swebbe, (någon mer som är sugen), ska vi köra imorgon vid 10 eller?

//Stina (nyss hemkommen från Göteborg och rätt mör)[/QUOTE

tyvärr är det kört för min del i morgon och hoppas att det inte ställer till det.
kan kanske i slutet av veckan om någon är intresserad.

/sebbe
 

coper

Avslutat medlemskap
Jag och min sambo dyker upp imorgon kl 10:00, då det finns 2 pressbyrås vid stationen så gissar jag att det är den som ligger vi tunnlen.
 

rockmaster

Aktiv medlem
E.F.S i Malmö

Hepp!

Jag skrev i början av denna återuppväckningen av Bild i Lund om ett löst sammanhållet sällskap i Malmö som heter Elaka Fotografers Sällskap, [E.F.S], som faktiskt inte är särskilt elaka alls... Det har varit dåligt med träffar på sistone, men nu är det dax. Är dock ute i lite sen timme, då träffen är i morgon!

Men hur som haver, om någon är sugen, så ta er till Malmö och kolla in konceptet. Kanske är detta något vi kan sno och införa i Lund? Jag skall dit en timme eller så, sitter och plockar ihop temabilder nu.

Här är en länk till tråden om träffen i morgon: http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=121938

Som ni ser så är det bara att komma, det ser ut att bli någon annan ny i morgon också. OBS! Det är inget krav eller måste att ha tema-bild med sig, syftet är att träffas och nörda bilder och fotografering ett tag...

Om någon är sugen och behöver pepp, eller inte hittar dit, nå mig på 0708-253431.

/Martin
 
ANNONS