Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

bildspel musik??

Produkter
(logga in för att koppla)
Det beror ju lite på vad du vill "säga" med bildspelet. Hur se bilderna ut? Miljö där dom är tagna. Stämning?
Det blir ju kanska stor skillnad om du väljer Countrymusik eller klassisk musik ...

Beroende lite på vad hästarna gör på bilderna så hade jag nog övervägt musik av tex Enya eller Era. Där kan du hitta både lite lugnare och lite mer dramatisk musik.

Greven

Skall inte musiken ta för stor plats kanske det är bäst med något lagom lugnt instrumentalt som ligger och puttrar lite diskret.
Det kommer nog ändå tillbaks till om det är stämningen eller ett antal pigga islandshästar du vill få fram.

Det var Enya jag letade efter, sån musik jag vill ha.. de svåra är bara hur jag ska få hem det.. det ska va klart imorn å jag kan inget hur man får hem musik från nätet

Musik

Jag brukar kunna tycka att Andreas Vollenweider låter riktigt bra i naturprogram på TV. Många har använt hans musik i tv sammanhang. Vollenweider spelar harpa och gör mycket naturtrogen och härlig musik.

Var ska du visa bildspelet? I familjen eller för offentligheten? Tänk på att musik är upphovsrättsskyddad den med och inte fri att spela upp i alla sammanhang.

peterA

www.cdon.com finns massor av Enya mm.
Enstaka låtar kostar 10 kr att ladda ner.
När du kommer in på cdon så tryck på fliken downloads.
I sökrutan ändrar du till downloads-artist, och sedan trycker du på avancerat.
Skriv önskad artist, sedan sök.
Du kan även lyssna på alla låtar.

Sedan gäller det att tänka på upphovsrätten när du spelar upp musiken. Kolla på stim.se och bered dig på en chock, här handlar det inte om 10 kr.

ANNONS
Götaplatsens Foto