Nw2
Avslutat medlemskap
Idag var jag i centrala Malmö vid Triangeln. I Pantbankens fönster (höger om Åhlens) så finns det en stor mängd kameror till salu. Det är pantsatta kameror som nu säljs ut för de inte blivit återlösta. Jag kollade och tycker några av dessa är bra "fynd" för den som vill ha en analog kamera med lins.
Det fanns bla en Eos 5 med optik för 2200 kr. En Eos 300 (endast hus) för 800 kr, en Canon 1000F med optik för 1500. Det fanns ochså en Pentax (z-10 något) med Optik för 1200 kr och 3 stycken Nikon Kameror (olika modeller bla F65 / F70) med optik.
Jag har tidigare handlat på pantbank och hittat riktiga fynd där.Det är ofta väldigt bra skick på kameror där, då man inte tar emot vad som helst att pantsätta.
Så ni som vill fynda, kolla er närmaste pantbank.
Lycka till ///
Niklas
"Pantad"
Det fanns bla en Eos 5 med optik för 2200 kr. En Eos 300 (endast hus) för 800 kr, en Canon 1000F med optik för 1500. Det fanns ochså en Pentax (z-10 något) med Optik för 1200 kr och 3 stycken Nikon Kameror (olika modeller bla F65 / F70) med optik.
Jag har tidigare handlat på pantbank och hittat riktiga fynd där.Det är ofta väldigt bra skick på kameror där, då man inte tar emot vad som helst att pantsätta.
Så ni som vill fynda, kolla er närmaste pantbank.
Lycka till ///
Niklas
"Pantad"