Annons

Billigt på digital-cameras.com i UK. Pålitligt?

Produkter
(logga in för att koppla)

dajli

Aktiv medlem
Jag är på jakt efter ett 135/2 L. Såg att digital-cameras.com i UK är väldigt billiga på just det objektivet. 8600:- inklusive frakt. dvs 3000:- billigare än i Sverige. Är det någon som har handlat där och haft problem/att det gått bra?

Tacksam för input så jag vågar beställa/undviker det. :)

/Jonatan

Jag beställde från dom förra veckan, dock då från deras andra hemsida Camerabox, de har även hemsidan digital-first. Det är ett och samma företag. Mina saker kom inte fram föräns en vecka efter beställning. Min blixt saknas, får inta tag på dom på något sätt alls, mitt visakort blev bestulet på pengar...

Så skulle rekommendera dig att hålla dig borta från denna butik.

Sök på "digital-cameras.com" här i forumet så hittar du några trådar där detta företag diskuteras. Verkar som att de flesta som handlat där verkar nöjda.

Jag beställde från dom förra veckan, dock då från deras andra hemsida Camerabox, de har även hemsidan digital-first. Det är ett och samma företag. Mina saker kom inte fram föräns en vecka efter beställning. Min blixt saknas, får inta tag på dom på något sätt alls, mitt visakort blev bestulet på pengar...

Så skulle rekommendera dig att hålla dig borta från denna butik.
Tack för din erfarenhet. Jag avstod faktiskt redan innan, köpte en begagnad för samma pris istället. :)

Sök på "digital-cameras.com" här i forumet så hittar du några trådar där detta företag diskuteras. Verkar som att de flesta som handlat där verkar nöjda.
Jo jag har sett en del personer skriva om att det gått bra. Men läste även en del grejer som verkade lite suspekt, så ville höra om det fanns fler erfarenheter... En del är ju bra så länge det inte blir strul. :)

Swedbank har en tjänst som heter e-kort. Med denna skapar man ett temporärt visa-korts-nummer från vilket en begränsad summa pengar kan dras. På så vis riskerar man inte bli blåst på mer än köpesumman.

Andra banker har säkert dylika tjänster.

Swedbank har en tjänst som heter e-kort. Med denna skapar man ett temporärt visa-korts-nummer från vilket en begränsad summa pengar kan dras. På så vis riskerar man inte bli blåst på mer än köpesumman.

Andra banker har säkert dylika tjänster.

e-kort är mycket bra. Använder det för de flesta köp över Internet.

ANNONS
Götaplatsens Foto