Annons

Bluffsäljare eller försäljningsotur?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jens, nu ber jag dig snällt att sluta. Jag tycker inte du behöver vara spydig mot Per. Det sätter bara dig själv i dålig dager. Så jag föreslår att du, när du fått dina pengar, berättar detta. Sedan får jag se om jag ska ta bort tråden, eller bara plocka bort lite olika inlägg som har varit ganska onödiga. Jag ska prata med David om detta för jag tycker inte att den ska ligga kvar publikt ivf. om nu Per uppfyller sina åtaganden gentemot dig. Tråden har redan skadat Pers anseende tillräckligt ändå.
 
Så, nu har 3500:- kronor satts in på mitt konto från Per Ulander. Skulden är avklarad och betald och vi kan lägga det här bakom oss, skönt.

Jeppe:

Nu har jag själv läst igenom mina tidigare inlägg och kan faktiskt inte förstå vad du menar med "spydig kommentar mot Per"?

Var inget ironiskt menat med "nöjda kunder", ironi skall ju icke användas här i forumen. Menade verkligen att jag tyckte det var bra att hans nöjda kunder hittade hit och kunde ge sin syn på saken. Så skadas Pers framtida affärer inte.

Det ända spydiga jag har yttrat, är isf angående Per Lindgren och det var kanske onödigt!

Någonting allmänt angående fotosidan:
Kanske man skulle fundera over någon slags funktion som tradera har. Med betyg till köpare och försäljare. Så andra medlemmar lätt kan se vad för typ av personer man gör affärer med. Fotosidan är ju trots allt det största annonsportalen fotomässigt.


Som sagt, nu är pengarna återbetalade. Det tog nio dagarn. Nog ältat om det.

Det här är sista gången jag skriver i det här forumet. Så det sista jag vill säga är. Per Ulander, lycka till (menar jag verkligen) med dina fortsatta försäljningar och hoppas att de går smidigare än vad det har gjort med mig och Benny.

Hoppas vi möts i ett trevligare forum nästa gång. Tack, och godnatt.
 
Slutet gott, allting gott.

Utan denna tråd hade jag dessutom varit helt ovetande om den underbara korvtråden. ;)

/F
 
handbolls_gurun skrev:
Så, nu har 3500:- kronor satts in på mitt konto från Per Ulander.

Så det där med plusgirot var bara bullshit det med trots allt? Eller fanns det en bra förklaring till det med?

Du får ursäkta Jesper, men jag hade inte heller hakat upp mig efter att Per fått tillbaka sina pengar om det inte vore för att PU berättat om hur måga affärer per dygn han hinner med.

/Per
 
Olsin skrev:
...å ingen Eero Karhu i Gagnef heller.

Där ser man... jag är väl en lurendrejare då. :)



P.S. Om du söker med mitt namn och istället Mockfjärd som ort, så får du nog napp lite lättare. (Mockfjärd ligger i Gagnef kommun) ;)
 
Hej Per Folkesson.

Har pratat med min bank idag, Föreningssparbanken i Falkenberg. Enligt dem så kom INTE insättningen från Plussgirot utan är direkt överförda från Per Ulanders bank. Vad det finns för förklaring till detta har jag ingen aning om, men så är läget!

Ha en fin dag. // Jens Molander

Per skrev:
Så det där med plusgirot var bara bullshit det med trots allt? Eller fanns det en bra förklaring till det med?

Du får ursäkta Jesper, men jag hade inte heller hakat upp mig efter att Per fått tillbaka sina pengar om det inte vore för att PU berättat om hur måga affärer per dygn han hinner med.

/Per
 
De hade varit bra med + eller - Precis som på tradera, som sagt. Du fick pengarna tillbaks iallafall. Ha de gott.
 
Jag viste inte att man fick använda Fotosidan för affärer. Läste någonstans att Skattemyndigheterna skall skärpa övervakningen av näthandeln, men det behöver nog inte säljaren i det här fallet oroa sig för. Han utger sig för en seriös affärsidkare så säker betalar han skatt och moms.
 
Har också handlat av Per och efter lite strul kom min glugg också fram. Det utlovade kvittot väntar jag dock fortfarande på.
 
ANNONS