cornelias
Ny medlem
Jag har hittat en gammal blixt här hemma som jag inte har en aning om hur man använder. Jag har aldrig använt mig av en extern blixt. Är även ganska ny vid kameran, har nu en canon 350d.
http://static.marktplaza.nl/images/2/85/3448785.jpg
såhär ser alltså blixten ut, men jag vet inte vad allt betyder om hur man ställer in den? antar att skalorna är bländare och avstånd.
när jag har försökt använda den så sätts den bara på när den tycker att det behövs, hur gör man för att kunna ha den när man vill..?
när jag har lyckats använda den så blir allt bara vitt.
har inte så stor koll på läget, men vill gärna se om det funkar!
http://static.marktplaza.nl/images/2/85/3448785.jpg
såhär ser alltså blixten ut, men jag vet inte vad allt betyder om hur man ställer in den? antar att skalorna är bländare och avstånd.
när jag har försökt använda den så sätts den bara på när den tycker att det behövs, hur gör man för att kunna ha den när man vill..?
när jag har lyckats använda den så blir allt bara vitt.
har inte så stor koll på läget, men vill gärna se om det funkar!





