Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Blixt tips till Eos 350D
- Trådstartare wallen
- Start datum
pellepiano
Aktiv medlem
Jag skaffade en Sigma EF 500 Super DG till min 350d. Den är mycket billigare än Canons största. Kostar ca 2300:-
Den går även att använda som extern blixt om man vill ta porträtt eller så och ha blixten i paraply. Kan styras med en enkel billig IR sändare tex.
Jag är mycket nöjd med den. Den an användas med automatik eller manuellt eller ihop med ytterligare 2 blixtar.
Använder den både i studion och ute.
Finns en lillebror utan slavfunktionen och lite annat som är billigare.
Om man vill ta studiobilder är det dock bättre att köpa ett blixtpaket på Kaffebrus. Deras minsta kit med paraplyer, stativ och 2st 110 w/s studioblixtar kostar mindre än Sigman otroligt nog.
Den går även att använda som extern blixt om man vill ta porträtt eller så och ha blixten i paraply. Kan styras med en enkel billig IR sändare tex.
Jag är mycket nöjd med den. Den an användas med automatik eller manuellt eller ihop med ytterligare 2 blixtar.
Använder den både i studion och ute.
Finns en lillebror utan slavfunktionen och lite annat som är billigare.
Om man vill ta studiobilder är det dock bättre att köpa ett blixtpaket på Kaffebrus. Deras minsta kit med paraplyer, stativ och 2st 110 w/s studioblixtar kostar mindre än Sigman otroligt nog.
pellepiano
Aktiv medlem
Jag har samma som Kaffebrus säljer.Dock är radiosändare att föredra utomhus, vet dock inte hur det funkar med Sigman då.