myama
Ny medlem
Har köpt en eos 400 d, sitter hemma och leker, auto med blixt, men börjar bli irriterad på att när kameran fokuserar blinkar blixtljuset och låter, på displayen står det busy..
Handlar detta om inställning eller är det fel på kameran, går inte att ta porträtt med detta starka ljus i ögonen.
Är det någon som vet? Tack på förhand.
Handlar detta om inställning eller är det fel på kameran, går inte att ta porträtt med detta starka ljus i ögonen.
Är det någon som vet? Tack på förhand.




