Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bok om LR, vilken utgåva?
- Trådstartare john78
- Start datum
Helmetrock
Aktiv medlem
Nej, jag skulle inte satsa på en LR 3 bok! Det är såpass mycket som skiljer och dessutom på viktiga punkter som grundreglagen i framkallningsmodulen så det finns mycket du skulle missa.
Å andra sidan, får du den tokbilligt och inte är helt okunnig om LR sedan tidigare kan du säkert ha en del nytta av den ändå, mycket är ju detsamma.
Å andra sidan, får du den tokbilligt och inte är helt okunnig om LR sedan tidigare kan du säkert ha en del nytta av den ändå, mycket är ju detsamma.
AFJ
Aktiv medlem
Vad kostar de olika varianterna?
Skulle jag lägga ner kanske 10-15 timmar på att läsa en bok så tycker jag nog ett par hundralappar extra för senaste utgåvan kan vara en god investering. Annars infinner sig lätt känslan "ja, det här var ju trean, men hur funkar det i fyran?".
Detta sagt, att läsa en bok om LR 3 är nog bättre än att inte läsa någon alls. Mycket är oförändrat och de grundläggande principerna gäller självklart fortfarande.
Skulle jag lägga ner kanske 10-15 timmar på att läsa en bok så tycker jag nog ett par hundralappar extra för senaste utgåvan kan vara en god investering. Annars infinner sig lätt känslan "ja, det här var ju trean, men hur funkar det i fyran?".
Detta sagt, att läsa en bok om LR 3 är nog bättre än att inte läsa någon alls. Mycket är oförändrat och de grundläggande principerna gäller självklart fortfarande.