Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bröllopsbilder som konst (ljus, komposition och posering) Workshop m Benny Ottosson

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag är också intresserad av att gå kursen, men mars/april skulle passa mig bättre då maj känns som att den är så mycket på gång med bröllopssäsongen som dragit igång och allt annat som brukar hända just den månaden. Finns det några fler som skulle vilja boka in ett kurstillfälle i mars/april så hör gärna av er till mig.

/Ida

[email protected]

www.fotografida.com
 
Jag undrar om det finns fler än jag som skulle vilja gå workshopen "Bröllopsbilder som konst (ljus, komposition och posering)" för Benny Ottosson i Tanumshede. Blir vi 4 personer kostar den 2000 kr. Datum är inte spikat men det kan vi ta om vi får ihop ett litet gäng.

Kom igen det blir kul.

Nu har jag bokat en dag i maj, nämligen den 10 e maj 2012 en torsdag.och det vore kul om fler hängde på så man kan utbyta ideer och knyta kontakter. Maila mig på [email protected]
 
Håller med om att det verkar vara en intressant workshop.
Vore som sagt var trevligt om det blev ytterligare en grupp (enl. ovan).
 
ANNONS