Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bra begagnat sidor för Mamiya

Produkter
(logga in för att koppla)

jezon

Ny medlem
Har letat ett längre lag efter begagnade kamerakomponenter men tyker att det är ganska svårt att hitta.
Behöver allt möjligt till en Mamiya RZ 67.
Har ni några bra tipps på ställen så kontakta gärna mig!!

http://www.ffordes.co.uk har också mycket grejer. Överhuvudtaget är utbudet betydligt större i England för de mesta inom MF och det är dessutom billigare. Köper du från någon av de större handlarna så bör det inte vara några problem med fakt etc.
MVH Erik Å

KEH ar en amerikansk saljare som har valdigt mycket begangbat och mycket till mamiya rz ocksa. Men det finns val ganska hog risk att aka pa tull om man handlar fran usa.

KEH Camera

Hej

Bra tipps, dom hade det jag letade efter!
Vad köpte du och hur mycket kostade leveransen? Några problem?
Hur gick betalningen till?

Re: Hej

jezon skrev:
Bra tipps, dom hade det jag letade efter!
Vad köpte du och hur mycket kostade leveransen? Några problem?
Hur gick betalningen till?

Vems tips undrar du om?

Jag har iallafall aldrig handlat fran KEH men det tar visa over natet och det tar val betalt nar de skickar prylarna. Vet inte vad leverans kostar och som jag namnde sa blir det sakert till om du handlar fran usa.

ANNONS
Götaplatsens Foto