MathiasT
Aktiv medlem
Det fanns tidigare ett system där man köpte lösblad (blad å blad - det var hårda sidor) som var plastöverdragna. Under plasten var remsor med "post-it-lim", eller vad man ska kalla det. Sen köpte man små skruvar. Ju fler blad som skulle in i albumet, desto fler skruvar som man alltså trädde albumsidorna på. Dessa skruvar skruvades fast i en pärm.
Men vad jag har hört, så finns inte detta system att köpa längre. Eller?
Eller kan någon rekommendera nåt annat bra fotoalbum utan insticksfickor. Jag har varit inne i massor av fotoaffärer utan att hitta nåt som jag tycker verkar bra.
Ett alternativ till systemet som jag nämnde ovan är att skaffa album med svarta sidor och klista in bilderna. Fast jag har som sagt inte hittat nåt bra album än...
Hur svårt kan det vara? Ett fotoalbum?
Men vad jag har hört, så finns inte detta system att köpa längre. Eller?
Eller kan någon rekommendera nåt annat bra fotoalbum utan insticksfickor. Jag har varit inne i massor av fotoaffärer utan att hitta nåt som jag tycker verkar bra.
Ett alternativ till systemet som jag nämnde ovan är att skaffa album med svarta sidor och klista in bilderna. Fast jag har som sagt inte hittat nåt bra album än...
Hur svårt kan det vara? Ett fotoalbum?





