Annons

Budskap

Produkter
(logga in för att koppla)

Tomasz

Aktiv medlem
Skärpning?

Aaahh! Äntligen bilder som inte avbildar skyltar! Jag har länge funderat över om inte tråden borde döpas om till just "Skyltar".

Det är väl för tråkigt att vi med bilder, vars enda och egentliga funktion är just budskap, ska avbilda andra budskap?

Den eminente fotografen Mackan, jag skulle vilja kalla honom "gatu-Mackan" kanske siktade lite fel med sin första bild i den här tråden, så att det därför blivit som det är. Jag har för mig att jag också syndat med någon skylt här.

Visst, det finns fantastiska budskap i form av skyltar, men har det inte blivit lite väl mycket ganska länge nu?

Jag bidrar med en skyltfri bild, som kan bära många olika budskap. Säkert inte glasklart, men den är fri för öppa tolkningar.

Ha det gott! /Tomas
 

Bilagor

benkar

Aktiv medlem
Det fina med No Words är att det inte skrivs någon text i trådarna, skrivs tillräckligt på andra ställen/trådar, synd att det blev så här.

Den andra fina grejen med No Words är att det är fritt för alla, att utifrån hur man uppfattar trådrubriken, utrycka hur man uppfattat det/vill visa det, utan att någon säger att det är rätt eller fel.

Bättre diskutera sådant här, i tråden: http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=21378

/B
 
ANNONS