Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Butik som säljer beg. kameror i GBG?
- Trådstartare Henkepenk
- Start datum
nikitin
Aktiv medlem
drlomo
Aktiv medlem
Jag tänkte bara slå ett slag för Kodak Image Center i Gårda, Göteborg. De har ett helt makalöst sortiment (Canon, Nikon, Leica, H-blad, Canon FD, div. MF-kameror, Minolta, Pentax och ett flertal udda produkter. Jag fann t.ex. ett Jupiter-12, 35mm, f/2.8 till min Zorki-4.
De är dessutom mycket seriösa att handla hos.
OBS!! Enligt de själva är deras begagnatavdelning i fara!! Kodak centralt vill att alla skall ha samma sortiment. Dvs. rätt slätstruket modernt Svensson-sortiment. Kodak fattar tydligen inte att denna begagnatavdelning drar folk utav bara h--e!! De köper även av de andra varorna.
Om många fotografer protesterar hos Kodak centralt kanske vi får behålla denna guldgruva, som enligt min mening är stans bästa fotoaffär, oavsett om man skall ha nytt eller gammalt.
MVH Robban
De är dessutom mycket seriösa att handla hos.
OBS!! Enligt de själva är deras begagnatavdelning i fara!! Kodak centralt vill att alla skall ha samma sortiment. Dvs. rätt slätstruket modernt Svensson-sortiment. Kodak fattar tydligen inte att denna begagnatavdelning drar folk utav bara h--e!! De köper även av de andra varorna.
Om många fotografer protesterar hos Kodak centralt kanske vi får behålla denna guldgruva, som enligt min mening är stans bästa fotoaffär, oavsett om man skall ha nytt eller gammalt.
MVH Robban
belanner
Aktiv medlem
Kodak i Gårda
Det måste man ju absolut göra i så fall! Lägger de ned deras beg. sortiment så finns det ju ingenting kvar, vilket skulle vara helt makalöst. Det är ändå en så kallad storstad vi bor i, eller?
Vet du om det finns nån sån lista, eller är det bara snack än så länge?
/Andreas
Det måste man ju absolut göra i så fall! Lägger de ned deras beg. sortiment så finns det ju ingenting kvar, vilket skulle vara helt makalöst. Det är ändå en så kallad storstad vi bor i, eller?
Vet du om det finns nån sån lista, eller är det bara snack än så länge?
/Andreas
drlomo
Aktiv medlem
Uppgiften om Kodaks ev. aktion om att förbjuda beg.-avdelningen kommer direkt från en av de anställda i butiken. Jag har bara återgivit hans uppgifter med mina ord. Jag köpte mellanringar till min gamla Olympus OM10 förra lördagen (02/22/03). Då sades detta till mig
MVH Robban.
MVH Robban.