Annons

Butiker i Estland

Produkter
(logga in för att koppla)

Joakim A

Aktiv medlem
Har försökt söka reda på lite butiker i Estland, men utan resultat. Finns det några Ni har handlat av och som ligger bra i pris?

Ska ev. köpa en Canon 100-400/4.5-5.6L IS USM och en Canon 60/2.8 macro (osäker på beteckningar, men ungefär sådär *skratt*).

Ska dit inom kort med plugget och tänkte då passa på nu när dom är med i EU och allt.

// Jocke

Nu har jag inte koll på fotoutrustning just, men min erfarenhet är att priserna för elektronik i Baltikum ligger ungefär lika som här. Kanske någon annan har andra erfarenheter, kanske lite specifika?

Det mesta som inte är tillverkat i baltikum eller rysslan kostar ungefär lika mycket eller kanske till och med mer där än här hemma.

Varför skulle objektiv vara billigare i Estland? Det är i så fall rätt marginellt och knappast värt besväret

Minns jag höll på och tjabbade med Linda o KG om gatunummer och allt i en tråd men har för mig att den dog sen Linda fikade, undras vad hon fikade tro?
Snabbsökning ...pågår ... Här är den:

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?threadid=13847&perpage=15&pagenumber=1

På Pärnu road 134 har Makkisfoto sin försäljning

tel: 06548 432

ANNONS
Götaplatsens Foto