Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Byta slutare själv på 20d

Produkter
(logga in för att koppla)

999

Aktiv medlem
Undrar hur svårt de är??
Och vart man får tag i delarna man behöver??

MVH
Björkman

Nä, Martin. Nu får du ta och kamma dig! Har du inte läst tråden på dpreview? Killen där sa ju själv att stavning inte var hans bästa sida, så i det här fallet verkar det vara en fördel att inte kunna stava ordentligt...

*kunde inte heller låta bli*

tomasandersson skrev:
Nä, Martin. Nu får du ta och kamma dig! Har du inte läst tråden på dpreview? Killen där sa ju själv att stavning inte var hans bästa sida, så i det här fallet verkar det vara en fördel att inte kunna stava ordentligt...
Jag vet, men nog är det dumt att utelämna en liten bokstav av bekvämlighetsskäl om det får en att verka korkad? Man får garanterat fler vettiga svar om man anstränger sig lite.

Haha, men han stavade "de" och "vart" rätt! Hur stavar man "vart" om inte v, a, r, t?

*kunde inte heller jag låta bli*

tänk på att he e int lätt oförklart fö nå som int begripert.

Svammlar lite så här mitt på dagen, men skyller på att jag är oäten.

Edit: Google säger att det stavas "Svamlar".

Senast ändrad:
David G skrev:
Haha, men han stavade "de" och "vart" rätt! Hur stavar man "vart" om inte v, a, r, t?
Rätt ord på fel plats. "De" är tredje person plural. "Vart" är ett sammandraget "varåt", alltså riktningsbestämt. Det kan också betyda "blev".

/Hans jobbiga eländighet.

Ändrat:
David G skrev:
Edit: Google säger att det stavas "Svamlar".
Det gör det. Det är väldigt vanligt att folk använder för många konsonanter. "Tunn - tunt". Lurigt;-)

Nu nog med OT.

hmm.. blev de svenska lektion nu?? ja som slutat skolan å allt...

Ja e halv norsk å kan inte skriva svenska... så ni har mye å klaga på om ni ska se mig skriva ;P

MVH
illegal flykting från de norska skogarna... xP

ANNONS
Götaplatsens Foto