Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Canon 40D s försäljningskurva
- Trådstartare Canon1022
- Start datum
interpix
Aktiv medlem
så här ser den ut
Ser ut som om ett EKG man inte gärna vill ha
Enicar
Aktiv medlem
Om det mot förmodan finns någon som vill se bilder tagna med den så kika gärna in på mina bilder....som börjar se riktigt dåliga ut nu när 50D lanserats.
Ja jäklar vad dom börja se dåliga ut hörrö.
Kan du ha köpt kameran när den inte låg på topp?
NorthernLight
Aktiv medlem
Kurvan säger inte mycket, tyvärr, mer än att det är en liten pik någonstans. Jag gissar att storheterna är antalet sålda kameror på y-axeln och tiden på x? Vilka är enheterna och var är alla siffror? Om man vill dra det till sin spets skulle den där toppen kunna bestå av en enda kamera ifall skalan är tillräckligt fin. Med "fel" skalor i diagram och kurvor går det rätt enkelt att lura och manipulera folk. Var kritiska!!
Enicar
Aktiv medlem
Alldeles riktigt. Man måste vara kritiskt granskande när man tittar på diagram idag. De flesta saknar vettiga proportioner.Kurvan säger inte mycket, tyvärr, mer än att det är en liten pik någonstans. Jag gissar att storheterna är antalet sålda kameror på y-axeln och tiden på x? Vilka är enheterna och var är alla siffror? Om man vill dra det till sin spets skulle den där toppen kunna bestå av en enda kamera ifall skalan är tillräckligt fin. Med "fel" skalor i diagram och kurvor går det rätt enkelt att lura och manipulera folk. Var kritiska!!
Jag tycker dock din inledning är lite väl artig.
Enligt mitt sätt att se och uttrycka det så säger den den där kurvan inte ett jävla skit.
NorthernLight
Aktiv medlem
Jag tycker dock din inledning är lite väl artig.
Enligt mitt sätt att se och uttrycka det så säger den den där kurvan inte ett jävla skit.
Haha, jag är för snäll. Tur (eller otur) att det finns andra som vågar skriva vad dom tänker