Annons

Canon L-broschyr

Produkter
(logga in för att koppla)

Niclasfoto

Avslutat medlemskap
Hejsan på er!

Jag kommer ihåg att det fanns (för ca 3-4 år sedan) en broschyr som ENDast omhandlade Canons L,objektiv i data/text och bilder. Fasta, zoomar + tilt,objektiven fanns med i den.

Den kanske var på runt 30 sidor, max.

Finns det ny version av denna eller en liknande? Har hänt en del på fyra år.

Jag är inte intresserad av de supertjocka katalogerna från Canon,,, utan som sagt en broschyr.

Mvh Niclas, nyfiken

tror inte det har kommit någon sedan dess, Canon verkar inte trycka upp något mer som är enskilt produkt inriktat. utan det finns bara samlingar för alla produkter, det är nog för att spara pengar..

defiant skrev:
tror inte det har kommit någon sedan dess, Canon verkar inte trycka upp något mer som är enskilt produkt inriktat. utan det finns bara samlingar för alla produkter, det är nog för att spara pengar..

Ahaa, ja det är nog på det viset. Det bekräftar det jag misstänkte nämligen.

Om ngn av er har den jag tänker på så är jag intresserad,,,

Mvh Niclas,

tror att jag har kvar den gamla någonstans... skall jag leta upp den ?? har nog broschyrer på EOS 1V och EOS3 oxå liggande...

Hade varit tacksam, men det är ingen stress.
Ta gärna kontakt med mig när du ramlar över den, så kanske jag kan få köpa den till rätt pris;)!

Men det gör vi då eventuellt upp via mail eftersom det känns lite tight att göra det här i forumet;) Var liksom inte direkt planerat,,

Mvh Niclas,

ANNONS
Götaplatsens Foto