Annons

Canon Powershot G7 Köpes

Produkter
(logga in för att koppla)

t_m_jansson

Aktiv medlem
Hej !
Har ett UV projekt och behöver en G7 till mitt uvhus.
Har lagt upp en köpes annons med vill pusha lite för den.
/ Micke
 
Du har inte användning av en G10 istället?
Jag har en jag försöker avyttra. Men den har en liten repa i frontlinsen som ger reflex när man fotar i direkt motljus, inte annars. Lite svårt att sälja då såklart när den bara går att använda begränsat på torra land. Men kan den vara nåt för UV-foto?

/Jerry.

EDIT: Ser nu att du inte vill ge mer än 600:- för G7an i din annons. Jag hade ju tänkt mig lite mer för min G10. Förvisso med repa, men en nyare kamera.
 
Vad bra om alla skapar trådar här för sina köp- och säljannonser

Vad bra att du finns här Håkan för att tjata om allt!

Och nä: jag vill inte heller se massvis med köp/sälj annonser här i forumet, men eftersom detta är en engångsförteelse så tycker jag att din kommentar är väldigt onödig. -,-
 
Och nä: jag vill inte heller se massvis med köp/sälj annonser här i forumet, men eftersom detta är en engångsförteelse så tycker jag att din kommentar är väldigt onödig. -,-
Alla trådar som startas för att puffa för en enskild annons är väl "en engångsförteelse"?
 
Alla trådar som startas för att puffa för en enskild annons är väl "en engångsförteelse"?

Jo men det jag menar med "engångsförteelse" är, att det är inte speciellt ofta som det händer att folk gör detta när man tänker efter. Om alla skulle börja göra det lite nu som då så skulle det bli ett problem. För mig är detta den första, möjligen andra, tråden jag hittar som är relaterat till köp/sälj-annonser här på FS så därför tycker jag att det är onödigt att kommentera det.
 
Vad bra att du finns här Håkan för att tjata om allt!

Och nä: jag vill inte heller se massvis med köp/sälj annonser här i forumet, men eftersom detta är en engångsförteelse så tycker jag att din kommentar är väldigt onödig. -,-

Inte alls onödigt påpekande från Håkan!
Annonsavdelningen håller vi alla seriösa isär från diskussionsforum, helt enkelt

G7:an kan du leta efter i någon antikaffär!
 
ANNONS