Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Colorspace UDMA

Produkter
(logga in för att koppla)

SINGO

Aktiv medlem
Lagom tills man var redo att inhandla en Hyperdrive Colorspace O kommer ersättaren, Colorspace UDMA. Själklart med alla de finesser som man saknade på O.

Verkar som att man kan koppla ihop den med en annan bärbar HD och spegla över den. Snabbare än tidigare och skarpare skärm. (sen att nyheten är gammal...)

http://www.imaging-resource.com/NEWS/1222388806.html

/Ingvar

Om sedan någon kunde börja lagerföra dem också så att de går att få tag på i Sverige...

Jag beställde en Colorspace O från Dustin den 18 sept, betalade den 25 och fick paketet den 29. Tyvärr hade de skickat en gammal version med IDE-interface mot hårddisken (inte SATA som det stod i specen både hos Dustin och på Hyperdrives hemsida) så disken jag hade köpt gick ju inte att sätta i. Ringde till Dustin och fick en adresslapp för att skicka tillbaka den och besked om att en ny var beställd. Beräknat leveransdatum är den 22 oktober, bara några dagar innan jag åker till Sydamerika i sju veckor... =(

Det blir ordentligt mycket dyrare att beställa en från Hyperdrive eller B&H men det är frågan om det inte är värt det för att vara säker på att få den i tid!?

Märkligt att UDMA-varianten inte finns på Hyperdrives egen hemsida?

Märkligt att UDMA-varianten inte finns på Hyperdrives egen hemsida?

Var så med O nästan ett halvår oxå.

Pinsamt Dustin! Lite imponerad att dom visste att den ändå existerade.

Men Emil-G nu måste du ju kunna ändra din order till en UDMA. Känns ju surt när det ändå finns nyare grejer. UDMA ska ju börja levereras under oktober.

ANNONS
Götaplatsens Foto