Annons

Cs2 + Camera Raw + Nikon D300

Produkter
(logga in för att koppla)

Anil

Ny medlem
Hej på er.

Stora problem jag har tankat ner camera raw till cs2 men den kan inte öppna bilderna.
Jag använder Nikon D300.

Kan det vara så att Cs2 + Camera Raw inte stöder så nya kameror som typ D300? och om det är så så är det rackarns dåligt av Adobe.

Tacksam för svar

// Anders
 
ANNONS
Götaplatsens Foto