Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dörr Adventure Icebreaker, butik i Stockholm??

Produkter
(logga in för att koppla)

offetoffe

Aktiv medlem
Hej

Vet någon om det finns butik i Stockholm som säljer Dörr Adventure Icebreaker (fotoväska m plats för bärbar dator)?

tack

/Olof

Vad jag har hittat hittills så verkar det endast vara Cyberphoto som säljer Icebreaker-ryggsäckarna i Sverige.

T ex är det endast Cyberphoto som listas på Prisjakt: http://www.prisjakt.nu/search.php?s=icebreaker adventure

Jag skulle själv vilja klämma på väskan innan jag bestämmer mig om jag ska köpa den, så om någon vet var man kan hitta en i Göteborg så är jag intresserad. :)

CyberPhoto är också de enda jag hittat.. men de ligger ju lååååångt utanför tullarna :) Man vill ju klämma på den innan man bestämmer sig..

Kan enbart säga gott om den! Köpte en själv för någon månad sedan, Large modellen. Mycket bra! Stor och rymlig, får plats med allt och lite till! Får plats med allting i den, 40D+batterigrepp+monterat 70-200/4L USM, 3 objektiv till, blixt, alla tillbehör som laddare, mm och då har jag ändå massa fack kvar att fylla! Sen att en dator går i gör inte saken värre =) Rekommenderas starkt!

ANNONS
Götaplatsens Foto