Annons

Laga Sigma objektiv 120-300mm TILL CANON

Produkter
(logga in för att koppla)

congas

Medlem
Hej . har en Sigma 120-300 mm f2.8 EX APO HSM till canon

den har slutat fungera helt.. sigma i stockholm säger att de lagar inte en sånt gammalt objektiv..

VET NI NÅN SOM KAN LAGA SÅNT ELLER NÅN JAG KAN FRÅGA ..FRÅGADE PÅ RAJALAPHOTO I STOCKHOLM MEN DE VET EJ.

TACK FÖR ALLT INFO.. KANSKE SÄLJA DEN SOM DELAR .vill inte bara kasta den...TILL NÅN ANNAN..

TACK CARLOS
 

Graylingman

Aktiv medlem
"Förr i världen", dvs för 8-10 år sedan var det Turascandinavia i Kungsbacka som skötte reparation och service på Sigmas objektiv. Jag vet inte om det fortfarande är så...
 

Artis

Aktiv medlem
Det råkade jag ut för också en gång i tiden och Kamerateknik kunde inte fixa det för det var en chip som Sigma ville inte uppdatera längre. Sedan dess använder jag inte tredjeparts objektiv. En Canon funkar alltid med en Canon även om den är 12 år gammal.
 

weru

Aktiv medlem
Hej . har en Sigma 120-300 mm f2.8 EX APO HSM till canon

den har slutat fungera helt.. sigma i stockholm säger att de lagar inte en sånt gammalt objektiv..

VET NI NÅN SOM KAN LAGA SÅNT ELLER NÅN JAG KAN FRÅGA ..FRÅGADE PÅ RAJALAPHOTO I STOCKHOLM MEN DE VET EJ.

TACK FÖR ALLT INFO.. KANSKE SÄLJA DEN SOM DELAR .vill inte bara kasta den...TILL NÅN ANNAN..

TACK CARLOS
Hej Carlos Jag har haft Sigma 120-300 2,8 sport. Hade oturen den for i backen. Skickade den för lagning till Kamera Service i Kungsör.
 
ANNONS