Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dött?

Produkter
(logga in för att koppla)
Lite osmart att lägga in ett meddelande i forumet under helgen när det ändå är "dött" här på fotosidan.se under den tiden.. :)

Ps: Skrivet lite med glimten i ögat!

Men meddelandet ligger ju trots allt kvar till på måndag.. :)

/JP

forstheim skrev:
Lite osmart att lägga in ett meddelande i forumet under helgen när det ändå är "dött" här på fotosidan.se under den tiden.. :)

Ps: Skrivet lite med glimten i ögat!

Men meddelandet ligger ju trots allt kvar till på måndag.. :)

/JP

exakt man måste påpeka för dom där som är ordentliga att fotografera på helgerna att där finns ett liv framför datorn också! :D

puppetm skrev:
exakt man måste påpeka för dom där som är ordentliga att fotografera på helgerna att där finns ett liv framför datorn också! :D
För mig handlar det mera om att kurera baksmällan, ska ju ha fest hos mig ikväll...

Trästock? Är det några skojjiga band som spelar i år? Har inte haft möjlighet att gå på den på fyra-fem år nu... :-(

/Fredrik

Ja, alla är ju ute och fotograferar för att dom är lediga! ;)
Alldeles säkert...

Jag tycker det har varit lite segt hela sommaren och på helgerna är det jävligt dött, nästan kusligt...

Och chatten ska vi inte tala på...

flutte skrev:
Trästock? Är det några skojjiga band som spelar i år? Har inte haft möjlighet att gå på den på fyra-fem år nu... :-(

/Fredrik

Jodå väldigt bra band i år
Soundtrack of our Lives, Big Elf, Docenterna,Kristoffer Åström,The /International) Noise Conspiracy,Träd Gräs och Stenar, Tina Stenberg och s mina speciella favoriter Solitude & Company och Soak the Sin.
Att det dessutom är en gratis Festival gör juh inte saken sämre :)

ANNONS
Götaplatsens Foto