Dennis Nyman
Medlem
hmm... har en kompis som precis införskaffat en d2xs
men han upplever att den är okänslig på ljuset?..
vi fottade ifrån mitt kök lite fåglar.. ja med min d50 o han med sin d2xs.. min reagerar o leverar bra bilder medans hans måste gå ner på sådana tider att bilderna blir helt oskarpa?.. 1000/delsek finns inte på kartan oavsett ljus?!! medans min bara funkar med samma objektiv..
han hade före denna en d200 som funka hur bra som helst utan problem o han ringde nu nikon/support som hade ett likadant objektiv liggandes som support provade både på d2xs och på en d200 som han hade till hands o upplevde samma som min kompis hade problem med !!!.. så nu skulle support på nikon lägga ner lite energi på de här o se vad som är problemet?!!..om det nu är ngt problem... kanske bara ngn inställning i djungeln?!!
upplever ni ngt av det här?... eller är det handhavande problem?..
/Dennis
men han upplever att den är okänslig på ljuset?..
vi fottade ifrån mitt kök lite fåglar.. ja med min d50 o han med sin d2xs.. min reagerar o leverar bra bilder medans hans måste gå ner på sådana tider att bilderna blir helt oskarpa?.. 1000/delsek finns inte på kartan oavsett ljus?!! medans min bara funkar med samma objektiv..
han hade före denna en d200 som funka hur bra som helst utan problem o han ringde nu nikon/support som hade ett likadant objektiv liggandes som support provade både på d2xs och på en d200 som han hade till hands o upplevde samma som min kompis hade problem med !!!.. så nu skulle support på nikon lägga ner lite energi på de här o se vad som är problemet?!!..om det nu är ngt problem... kanske bara ngn inställning i djungeln?!!
upplever ni ngt av det här?... eller är det handhavande problem?..
/Dennis




