Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
D3 - vad är det för konstigheter?
- Trådstartare Maria F
- Start datum
Niklas H.
Aktiv medlem
Låter som Gremlins i systemet.
Jag har inte läst om liknande symptom någonstans så det är nog bäst att låta Nikonverkstan kika på den.
Min har några gånger haft ohyffsen att tycka att minneskortet är fullt fastän det varit en massa gigabyte kvar så den får nog ta en resa dit i vinter också.
Jag har inte läst om liknande symptom någonstans så det är nog bäst att låta Nikonverkstan kika på den.
Min har några gånger haft ohyffsen att tycka att minneskortet är fullt fastän det varit en massa gigabyte kvar så den får nog ta en resa dit i vinter också.
Mellanslag
Aktiv medlem
Har du stora händer?
nej, men seriöst så är det antagligen för att du kommer åt vertikalavtryckaren med din högerhand när du kollar på bilderna. Det händer mig väldigt ofta när mina kunder kollar på bilderna direkt i kameran i min d2x. DÅ brukar jag helt enkelt vrida reglaget till L, så händer inte det igen.
Håll inte kameran för hårt när du kikar på bilderna (även om man gärna håller en D3a i ett stadigt grepp) ..
nej, men seriöst så är det antagligen för att du kommer åt vertikalavtryckaren med din högerhand när du kollar på bilderna. Det händer mig väldigt ofta när mina kunder kollar på bilderna direkt i kameran i min d2x. DÅ brukar jag helt enkelt vrida reglaget till L, så händer inte det igen.
Håll inte kameran för hårt när du kikar på bilderna (även om man gärna håller en D3a i ett stadigt grepp) ..
Maria F
Aktiv medlem
Tack. Tänkte inte på det men så är det nog. Även om jag inte har så stora händer så verkar jag kunna kommma åt vertikalavtryckaren med yttersta delen av handflatan. Skönt att veta att det inte är något fel på kameran.