Annons

D76 vad händer

Produkter
(logga in för att koppla)

sodeto

Aktiv medlem
Fotoimpex i Berlin har både Adox D-76 och Adox XT-3 (X-tol motsvarig) på hyllan, dock mindre förpackningar för 1000 ml. Vanligtvis snabb leverans.
 

dadlas

Aktiv medlem
Ok kan finnas bättre men d76 är mkt bra till hp5. Mycket värt att köra in sig på en variant man är van vid också…
 

rweilert

Ny medlem
Adox i Berlin producerar D76 nu istället. Adox har köpt patenter och är de officiella producenten nu. De har förbättrad receptet litte (inte att original verksamhet minskas, men miljövänlighet och deres egen damm motverkande ämn), och det kommar i 1 och 5 liter pack. Fotoimpex säljer det.

Rolf

P.S. Jag är Tysk, så mitt Svenskan är mer som semestersvensk... Hoppas det är förståeligt ;)
 

hampusm

Aktiv medlem
Adox i Berlin producerar D76 nu istället. Adox har köpt patenter och är de officiella producenten nu. De har förbättrad receptet litte (inte att original verksamhet minskas, men miljövänlighet och deres egen damm motverkande ämn), och det kommar i 1 och 5 liter pack. Fotoimpex säljer det.

Rolf

P.S. Jag är Tysk, så mitt Svenskan är mer som semestersvensk... Hoppas det är förståeligt ;)
Bättre än min Tyska :)
 
ANNONS