Annons

Dagens REA-tips (diskussionstråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

martinot

Aktiv medlem
Från CP's FB-sida:

Superdeal på begränsat antal! Beställ ett Nikon 35mm f/1,4G nu - leverans nästa vecka - för 12990kr istället för 17990kr! Beställ senaste måndag 15 januari så får du ta del av Nikons Cashback på 950kr också! Ring eller maila oss för att erhålla priset - gäller begränsat antal och först till kvarn! https://www.cyberphoto.se/info.php?article=128728
 

Astroscapist

Aktiv medlem
Rajala har annonserat om sin Manic Monday idag, men det har väl inte börjat något vidare? Inledningsvis var det samma priser som tidigare, sedan så skriver man att hela webshoppen är överbelastad?

Är det någon som sett några priser? Nu verkar sidan uppe men inga nya priser... weird?
Man knappar in koden man fått via mail i ordern så dras det av 15%.
Det var samma sak förra gången de hade REA. Lika mkt kaos. Fick koden ca 18:00 en dag om 20% rea, den gick ut samma dag 23:59, men koden fungerade inte. Mailade dom, men inget svar såklart då de stängde 16:00
Ringde nästa dag till den fysiska butiken och han prenumererade också, men inte fått koden än heller.
Ringde senare och då hade han fått koden, men den fungerade inte....
Fick mail senare där de sa att koden nu fungerade (trots tidsfristen gått ut).
Sen får du hålla tummarna att du får varorna. Jag fick aldrig mina i tid. Cyberphoto löste det istället.

/Stefan
 

froderberg

Teknikredaktör
Teknikredaktör
Man knappar in koden man fått via mail i ordern så dras det av 15%.
Det var samma sak förra gången de hade REA. Lika mkt kaos. Fick koden ca 18:00 en dag om 20% rea, den gick ut samma dag 23:59, men koden fungerade inte. Mailade dom, men inget svar såklart då de stängde 16:00
Ringde nästa dag till den fysiska butiken och han prenumererade också, men inte fått koden än heller.
Ringde senare och då hade han fått koden, men den fungerade inte....
Fick mail senare där de sa att koden nu fungerade (trots tidsfristen gått ut).
Sen får du hålla tummarna att du får varorna. Jag fick aldrig mina i tid. Cyberphoto löste det istället.
Det andra gången i år som jag utnyttjat Rajalas 15-procentsrabatt. Det har funkat båda gångerna. Jag fick mejl med rabattkoden kl 23.45 igår kväll. Men jag kan inte påstå att Rajalas webbshop är den smidigaste jag besökt ... men den mödan var det väl värt :)
 

ztenlund

Aktiv medlem
Att Rajalas webbshopp inte är smidigt må ju vara, men att den år efter år packar ihop eller går ned till fart som en berusad snigel så fort de kör någon kampanj är löjeväckande. Det är som den datoriserade versionen av när PC City öppnade i Sickla för många år sedan.
 

froderberg

Teknikredaktör
Teknikredaktör
Att Rajalas webbshopp inte är smidigt må ju vara, men att den år efter år packar ihop eller går ned till fart som en berusad snigel så fort de kör någon kampanj är löjeväckande. Det är som den datoriserade versionen av när PC City öppnade i Sickla för många år sedan.
Ja, det är dåligt och något som de själva framförallt förlorar på.
 

ztenlund

Aktiv medlem
Strange... i inlägg 43 citerar Stefan mitt inlägg och inlägg 42 är från januari. Så det har ju mystiskt försvunnit :)

Nåja. Spelar egentligen ingen roll, var mest nyfiken på om det stred mot något så man vet tills nästa gång...
Inte alls konstigt, han gjorde det du kanske borde ha gjort och skrev i den här tråden istället för den andra som inte är tänkt för diskussion. Om du klickar på länken i upptill i citatet så ser du att inlägget finns kvar.
 

hbengtsson

Aktiv medlem
Inte alls konstigt, han gjorde det du kanske borde ha gjort och skrev i den här tråden istället för den andra som inte är tänkt för diskussion. Om du klickar på länken i upptill i citatet så ser du att inlägget finns kvar.
OK - hade ingen aning om att det fanns två snarlika trådar.
 

Third eye

Aktiv medlem
Irriterande att de på de tre produkterna jag ville ha på Rajala hade ett pris på förstasida (mina frekventa sökningar hamnar där) och ett mycket dyrare pris på produktsidan när man klickar på länken :-/
Dessutom ett 3:e pris på prisjakt.
Knas
Gällde drönare och batterier i olika paket.
Känns som prishöjningen de gjorde på kvällen innan för att kompensera kampanjen slog olika på olika sidor ;-)
 

Astroscapist

Aktiv medlem
Irriterande att de på de tre produkterna jag ville ha på Rajala hade ett pris på förstasida (mina frekventa sökningar hamnar där) och ett mycket dyrare pris på produktsidan när man klickar på länken :-/
Dessutom ett 3:e pris på prisjakt.
Knas
Gällde drönare och batterier i olika paket.
Känns som prishöjningen de gjorde på kvällen innan för att kompensera kampanjen slog olika på olika sidor ;-)
Vad händer om du klicka direkt från prisjakt till beställningssidan?
De dolde A7R3 rätt bra när det hade förra kampanjen. Gick nästan inte hitta den på deras hemsida så jag gick via prisjakt.
Innan kampanjen var det lätt att hitta den och även mha sökord. Men inte efteråt. Slump? Vet ej...

/stefan
 

MickeT1

Avslutat medlemskap
Har försökt göra en beställning sedan 8 imorse utan att lyckas. Vet inte hur mycket trafik dom kan ha? Har försökt några gånger i timmen. Nyss fick jag Mail om att allt fungerade, men icke.
 

iSolen.se

Guest
Har försökt göra en beställning sedan 8 imorse utan att lyckas. Vet inte hur mycket trafik dom kan ha? Har försökt några gånger i timmen. Nyss fick jag Mail om att allt fungerade, men icke.
Samma problem. Det gick inte köpa i butik heller trots uppgifter om att det skulle gå.
 
ANNONS