Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Dell 2405fpw
- Trådstartare laponia
- Start datum
lyteskomik
Aktiv medlem
En till lycklig ägare här! Köpte min för runt 8000:-, enda nackdelen är att usb-portarna inte är så stabila, i alla fall inte om man kör usb-mus eller usb-tangentbord i den. Och att man blir helt störd om man någon gång sätter sig vid en vanlig CRT-skärm... på mitt jobb sitter vi bara vid gamla CRT-are på 17 tum, så det är en djävulsk skillnad för ögonen att ställa om sig när man kommer hem igen.
Jag måste ha glasögon och kisa på jobbet men inte hemma.
Annars är jag helnöjd, har haft min sedan Juni och den har fungerat felfritt. Behöver jag säga att det är SÅ mycket enklare att fotoredigera? Flera rutor bredvid varandra gör det lätt som en plätt. Man kan också ha en ruta fotosidan bredvid i photoshop... gissa om man får "klaustrofobi" när man sätter sig vid pojkvännens nittontummare!
Svärtan är, som någon nämnt, inte helt perfekt, men det fungerar ändå. Man får ta det som finns när man inte har råd med en proffsskärm. Detta var det bästa alternativet jag kunde tänka mig, och jag fick den grymt mycket billigare än vanligt genom min brorsas företag...
Jag måste ha glasögon och kisa på jobbet men inte hemma.
Annars är jag helnöjd, har haft min sedan Juni och den har fungerat felfritt. Behöver jag säga att det är SÅ mycket enklare att fotoredigera? Flera rutor bredvid varandra gör det lätt som en plätt. Man kan också ha en ruta fotosidan bredvid i photoshop... gissa om man får "klaustrofobi" när man sätter sig vid pojkvännens nittontummare!
Svärtan är, som någon nämnt, inte helt perfekt, men det fungerar ändå. Man får ta det som finns när man inte har råd med en proffsskärm. Detta var det bästa alternativet jag kunde tänka mig, och jag fick den grymt mycket billigare än vanligt genom min brorsas företag...
Senast ändrad:
laponia
Aktiv medlem
Nu har jag äntligen fått mitt datorpaket.
Gissa om jag är nöjd med skärmen. Jag tyckte att min gamla NEC FE950+ var bra, men den går inte att jämföra med den nya.
Det svarta är som sagt inte helt svart, men ändå så nära man kan komma, inget som stör i alla fall.
Färgerna är hur bra som helst.
Spel, Film funkar utan lagg. Spelar HL2 utan problem.
Rekommenderas.
Gissa om jag är nöjd med skärmen. Jag tyckte att min gamla NEC FE950+ var bra, men den går inte att jämföra med den nya.
Det svarta är som sagt inte helt svart, men ändå så nära man kan komma, inget som stör i alla fall.
Färgerna är hur bra som helst.
Spel, Film funkar utan lagg. Spelar HL2 utan problem.
Rekommenderas.
Chrillespix
Aktiv medlem
Någon som har kört skärmen på en Powermac MDD 867 och GeForce4 MX i 1920x1200 med lyckat resultat?
Eller måste man byta grafikkort?
Eller måste man byta grafikkort?