EricSthlm
Avslutat medlemskap
Nej, nu har jag bestämnt mig. Jag ska gå över till digitalt. Just nu känns det som att Canon D10 är det bästa valet. Jag vet att många av er har denna kamera och är mycket nöjd med den. Vilket objektiv jag ska köpa vet jag inte än. Tamron har ju ett objektiv som har fått mycket beröm. Jag minns inte vad den heter..... ?
Jag vill ha ett rätt så ljusstarkt objektiv:
2,8 - 32.
Jag fotar just nu endast med mellanformat (6x7)och jag hat blivit van vid mellanformats kvalitet så att säga. Hur skiljer sig mellanformat med Canon D10 när det gäller skärpa osv? Jag kommer max göra utskrifter till 70x00, om äns det.
En ny data hade jag tänkt köpa också. Det blir nog en Macintosh, vilken model vet jag däremot inte. Men jag vet att jag är trött på Windows.
Jag vill ha ett rätt så ljusstarkt objektiv:
2,8 - 32.
Jag fotar just nu endast med mellanformat (6x7)och jag hat blivit van vid mellanformats kvalitet så att säga. Hur skiljer sig mellanformat med Canon D10 när det gäller skärpa osv? Jag kommer max göra utskrifter till 70x00, om äns det.
En ny data hade jag tänkt köpa också. Det blir nog en Macintosh, vilken model vet jag däremot inte. Men jag vet att jag är trött på Windows.