Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Digitala bilder över webbe
- Trådstartare BÅS
- Start datum
avlsutad110823
Avslutat medlemskap
avlsutad110823
Avslutat medlemskap
Hej
Enbart positiva. Varnar dock för att de föreslår 11cmx15 istället för 10x15 i dialogen som default, du måste ändra om du vill få in korten i ett album..
Laddar man ner deras program kan du bestämma om du vill beskära eller fylla ut pappret. Detta är ju viktigt om du inte vill förlora delar av bilden om förhållandet inte är rätt mellan bredd/höjd.
Har kört ut ca 500st 10x15, ca 10st A3 och en 50x70cm.
Det tar en vecka. Man betalar med kreditkort i förväg.
Enbart positiva. Varnar dock för att de föreslår 11cmx15 istället för 10x15 i dialogen som default, du måste ändra om du vill få in korten i ett album..
Laddar man ner deras program kan du bestämma om du vill beskära eller fylla ut pappret. Detta är ju viktigt om du inte vill förlora delar av bilden om förhållandet inte är rätt mellan bredd/höjd.
Har kört ut ca 500st 10x15, ca 10st A3 och en 50x70cm.
Det tar en vecka. Man betalar med kreditkort i förväg.
avlsutad110823
Avslutat medlemskap
Hej
Jag har gjort ett 30 tal A3 med D30 hos Apport. Dessa har blivit enormt bra enligt alla som sett dessa. 50x70 hos Colormailern är med D30 och den blev ganska bra faktiskt.
50x70 bilden:
50x70 bilden
Jag har gjort ett 30 tal A3 med D30 hos Apport. Dessa har blivit enormt bra enligt alla som sett dessa. 50x70 hos Colormailern är med D30 och den blev ganska bra faktiskt.
50x70 bilden:
50x70 bilden
PatrikAdolfsson
Aktiv medlem
www.fotolabo.net gillar jag. Bland annat för att man kan välja matt papper. Tog 4 dagar att få hem bilderna.
Jag har beställt via colormailer men väntar fortfarande på bilderna efter 3 veckor...
Fick ett mail när de skickades men har inte kommit..
Jag har beställt via colormailer men väntar fortfarande på bilderna efter 3 veckor...
Fick ett mail när de skickades men har inte kommit..
Senast ändrad:
huti
Ny medlem
Jag har just testat Colormail efter att ha läst några inlägg som föreslagit dom. Jag är iaf nöjd.
7 arbetsdagar tog det. Beställde på en onsdag och fick bilderna på fredagen veckan efter.
Zangarh: Har du använt deras form för att kolla statusen på dina foton? http://www.colormailer.com/Content/Faq_2a-EN.html
7 arbetsdagar tog det. Beställde på en onsdag och fick bilderna på fredagen veckan efter.
Zangarh: Har du använt deras form för att kolla statusen på dina foton? http://www.colormailer.com/Content/Faq_2a-EN.html
PatrikAdolfsson
Aktiv medlem
Har fått mina bilder nu.
Tog lite tid men kvaliten var bra.
Kommer dock att använda Fotolabo i fortsättningen.
Billigare, Matt papper och gick snabbare..
/Patrik
Tog lite tid men kvaliten var bra.
Kommer dock att använda Fotolabo i fortsättningen.
Billigare, Matt papper och gick snabbare..
/Patrik