Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Efter New York resan - detta köpte jag!

Produkter
(logga in för att koppla)
Grattis till de nya gluggarna, just super-vidvinkel är jag ockås sugen på. Dock vet jag inte om jag kan vänja mig vid att dessa objektiv förminskar saker i djupled. Jag tror att det krävs en hel del nytänkande och noggrannhet vid bildkompositionen för att bilden ska upplevas naturlig.

Så länge tullen och rättsväsendet inte tar itu med all illegal knark, tobak och sprit, tänker inte jag lägga en krona extra för att supporta deras verksamhet. Under tiden som jag tjänar ihop en tusing, så flödar det in skit genom gränserna som orsakar skador för miljoner. Snacka om att jobba i uppförsbacke!

Det är bara löjligt att prata om samhällsansvar för enskilda medborgare, när de som verkligen kan påverka bara bryr sig om den senaste sifo-undersökningen.

Skattmasen skall ha ett litet h_lvete, kom i håg att det är dina pengar det handlar om,handla där det är billigast det räcker med den skatt dom får in på allt annat.

//En med ett mycket stort samvete.

ANNONS
Götaplatsens Foto