Annons

Epson photo R1800

Produkter
(logga in för att koppla)

SGÖ

Aktiv medlem
Hej
Söker någon som har en Epson Stylus Photo R1800 som skriver med orginalbläck, min skrivare skriver ut underliga färger, pirat, om någon med ovanstående beskrivning kunde skriva ut en bild på sin skrivare och skicka kortet på posten, jag betalar naturligtvis alla omkostnader.(Jag epostar filen)
MVH SGÖ

Skrivarprofilen är profilerad efter originalbläcket, därför måste du omprofilera för piratbläck, om du vill ha korrekt färgåtergivning.

Har ej den skrivaren så jag kan inte skriva ut åt dig.

Hej
Söker någon som har en Epson Stylus Photo R1800 som skriver med orginalbläck, min skrivare skriver ut underliga färger, pirat, om någon med ovanstående beskrivning kunde skriva ut en bild på sin skrivare och skicka kortet på posten, jag betalar naturligtvis alla omkostnader.(Jag epostar filen)
MVH SGÖ

R1800 är en mycket bra skrivare, men med dyrt originalbläck.
Men om du skall skriva ut foto så måste du ha originalbläck, annars så stämmer inte dom profiler som Epson levererar med skrivaren.
Om du använder "pirat"-bläck så måste du få tillverkat nya profiler till din skrivare. Dessutom en profil för varje papperssort som du vill använda. Detta blir dyrare än originalbläck, jag lovar.

ANNONS
Götaplatsens Foto