Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Exempelbilder från liten studio?

Produkter
(logga in för att koppla)

Jocce

Aktiv medlem
Söker med ljus och lykta efter studiobilder tagna i en liten studio, max ca 4,5x4,5 meter eller liknande, och med max 2 (studio) blixtar.

/Jocce

Min studio har ungefär de måtten du skriver.
7 x 4 meter totalt men det inkluderar omklädning, sminkloge och datarum. Nästan alla modellbilder tagna i den studion. 2 st 300Ws Fotostar blixtar från "kaffebrus". Kolla under IR_eller_Radio sektionen för layout och info.

www.pix4chicks.se

Jag har en yta på 2,80x4 meter ca. Alla mina bilder är tagna där ( hemma ). Dock byter jag ut alla bakgrunderna i efterhand. Jag har ibland 3 blixtar ( en liten Sigma för hårljus ).

Om du tittar i min mapp som heter Emmy, så är alla bilder tagna på Emmy i ett rum som var max 2x3 meter.

Både jag och Emmy, två blixtar (båda hade softbox), bakgrund (rullgardin) fick plats.

Visst var det riktigt trångt, men det gick :)

/ Marcus

ANNONS
Götaplatsens Foto