Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Första kameran
- Trådstartare perperub
- Start datum
jonwam
Aktiv medlem
dumbo skrev:
A60, A70, A75 och A85 har, skal helt i plast, medan A80 och A95 har både metall och plast i skalet, om jag inte har helt fel.
Det är inte så illa med plast faktiskt. De känns inte särskilt platsiga. Särskilt inte med batterier i, då de får lite vikt åxå. De knirkar och gnisslar inte eller så. Det blir inte lika kallt att hålla i dem på vintern heller. ;-)
A70 är delvis i metall, i vart fall framsidan. Har en A70 och på jobbet har vi även A75 som är bra mycket plastigare...
Inte så A75:an känns dålig, men i jämförelse med A70 är den bra mycket lättare och plastigare i känslan. Däremot är nog A75 aningen snabbare (eller kanske snarare mindre långsam)
dumbo
Aktiv medlem
Pär:
Om du kör XP så ska det inte behövas. XP har stöd för PTP (som alla Canons kameror använder).
Johan:
Nu var jag tvungen att plocka upp A70:n och kolla bara för det och det stämmer nog att fronten är i metall. Resten är dock plast.
Vad gäller hastigheten på A75 så undrar jag om det verkligen är så. Vad jag förstått så är enda skillnaden att man har en pictbrigdeknapp för att enklare komma åt pictbridge, som ju introducerades i uppdateringen av mjukvaran i A70:n. Men jag har inte jämfört dem sida vid sida förstås.
A85 är däremot något snabbare.
Om du kör XP så ska det inte behövas. XP har stöd för PTP (som alla Canons kameror använder).
Johan:
Nu var jag tvungen att plocka upp A70:n och kolla bara för det och det stämmer nog att fronten är i metall. Resten är dock plast.
Vad gäller hastigheten på A75 så undrar jag om det verkligen är så. Vad jag förstått så är enda skillnaden att man har en pictbrigdeknapp för att enklare komma åt pictbridge, som ju introducerades i uppdateringen av mjukvaran i A70:n. Men jag har inte jämfört dem sida vid sida förstås.
A85 är däremot något snabbare.