Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Förstora stort!

Produkter
(logga in för att koppla)

Baldwin

Aktiv medlem
Hej

Jag skulle vilja förstora lite bilder som jag har tagit med min digitalkamera.
Jag är ute efter lite större format än 50*70 cm som de flesta företag som framkallar har som gräns.

Är det någon som vet var man kan vända sig och eventuellt hur mycket det kostar?

Ha det bra!

/Kristofer

kan bara ge scandinavianphotolab.se hela mitt hjärta!.. dom är HELT UNDERBARA.. så otroligt nöjd med kopiorna från dom..och snabbt går det också

dom har iallafall upp till 70*100 på mattpapper

q-image i uppsala tror jag fixar det.
kostar kanske en 1000-lapp eller två plus moms beroende på hur stort det ska bli

Funderar på om n tredelad bild kan vara något att pröva. Bilderna månteras i lämplig ram men inga eller smala kanter någon decimmeter från varandra på väggen.

Baldwin skrev:
Hej

Jag skulle vilja förstora lite bilder som jag har tagit med min digitalkamera.
Jag är ute efter lite större format än 50*70 cm som de flesta företag som framkallar har som gräns.

Är det någon som vet var man kan vända sig och eventuellt hur mycket det kostar?

Ha det bra!

/Kristofer

Odenlab.se kan fixa sådana storlekar, kostar en slant men de Chromira storkopior de gjort som jag sett ser riktig bra ut.

Filliam skrev:
http://www2.radiocity.nu/showpage.php?name=PricesAndDelivery
rigtigt bra priser, har inte haft tid att prova än, jag har vänner som säger det är kanon!

Jag har beställt bilder från detta företag och jag är nöjd, mest har det blivit 10*15 bilder, men även en del 50*70 utan problem. Jag frågade vad dom skulle ha för en 1,5*2 meters bild och priset var 995 kr. Inte illa tycker jag för en så stor bild, plus räkna med någon hundring så laminerar dom den åt dig.

Filliam skrev:
http://www2.radiocity.nu/showpage.php?name=PricesAndDelivery
rigtigt bra priser, har inte haft tid att prova än, jag har vänner som säger det är kanon!

Jag tar min 30x40 kopior på detta företag!
Har inte haft några bekymmer alls.
Har även flera vänner som använder det och är nöjda.Bra priser och snabb service har dom med!
Funderar på att även göra större förstoringar, men har ej kommit så långt ännu!

Marie

ANNONS
Götaplatsens Foto