Annons

Fösvunnen film

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Det beror på vilket labb. Crimson (och säkert en dle andra proffslabb) ersätter högre enligt garanti medan andra bara ersätter med ny film, fast två rullar bör du nog få iaf. Jag fick fyra rullar per rulle av kodak för några år sedan. Av Crimson fick jag in 1000:- spänn på kontot hos dem då filmer förväxlats trots att de kom tillrätta senare också.
 

C. Hansson

Aktiv medlem
Vad bra att denna tråd skapats, tack vare den kom jag på ett ärende jag har med Fuji direkt som jag förträngt men måste ta tag i igen.

Fuji direkt slarvade bort en film för mig i slutet på november 2004. De har fortfarande inte kompenserat mig eller kontaktat mig i ärendet. All kontakt har varit från min sida och de har varje gång lovat att omedelbums leta reda på min film och direkt skicka dem till mig. Men jag har som sagt inte fått dem än. Jag börjar bli riktigt trött på det hela nu, ska kontakta dem igen i veckan (är en månad sedan senaste samtalet nu). Något underligt är att alla olika kundtjänstflickor påstår sig väl känna igen motiven på mina bilder samt att de precis vet var just den filmen är, och att de skall sända dem med snaraste postgången så snart vårt telefonsamtal är över, men, men, det har ju inte skett än.

En sak är säker i sammanhanget - Fuji direkt får inte framkalla åt mig igen.
 
ANNONS