Annons

Favorit i repris - Gemensam resa till Landsort?

Produkter
(logga in för att koppla)

Luguber

Aktiv medlem
Hej!

Ström för att ladda batterier, är inget problem.
Ej heller för att kunna dra igång sin bärbara.

Helt rätt finns på vandrarhemmet.

\\Sten
 

MWPhoto

Aktiv medlem
Jesper K skrev:
Lite info till Er Landsortsresenärer i all välmening.

Er fotoresa till Landsort sammanfaller med ett lokalt evenemang kallat "Röja på Öja".

Jesper
Det råkar till å med sammanfalla med en viss persons bröllop, så han kan inte följa med ut, och det tycker han är riktigt synd, men man får väl prioritera. :)
 

Soulfinder

Aktiv medlem
Tjena,

Jag har sett, denna tråd lite för sent, och jag undrar om det finns möjlighet att efteranmäla sig till denna aktivitet... Är det Fullbokat på
vandrarhemmet?

Om det är någon som får förhinder så, kan ni sätta upp mig på en restlista,


Mvh
Nicklas
 

Arleklint

Aktiv medlem
Deadline har passeerats för att jag skall rodda era bokningar, men inget hindrar att ni bokar in er själva. Kontakta vandrarhemmet!
 

afe

Aktiv medlem
Efter ändrade planer har jag nu också bokat plats på vandrarhemmet (och middag) lördag till söndag.

Ska bli kul att träffa er alla :)
 

Arleklint

Aktiv medlem
Hur många är ni som bokat själva? Fyll på listan...
Ni måste fylla på listan. Annars får ni ingen överaskning!

- Anders F Eriksson
-
 
Senast ändrad:

kaw

Aktiv medlem
Jag har ännu inte bokat mig - och kommer nog inte göra det heller tyvärr, det är lite grejer som "halv-krockar"...
 

Arleklint

Aktiv medlem
Vi anländer 11.10

Några viktiga saker

Utöver vad jag planerat kommer några resa ut på fredag. Några har även bokat hela vistelsen själv.

Jag MÅSTE veta hur många som är på Landsort som har bokat allt själva. Jag (och nån mer) har en överaskning som måste räcka till alla.

Jag har betalt för följande personer. Finns du inte med på listan får du skriva till dig! Skriv då (PÅ EGEN HAND) efter ditt namn, så kommer du få del av överaskningen. Kommer du på Fredag skriver du (FREDAG)

Janne Arleklint
P-O Gråd
Olle Bjernulf
Johan Aldor
Patrik Andersson (FREDAG)
Richard Abrahamsson
Bo Aldor
Stefan Johansson (FREDAG)
Fredrik Kols
Pontus Altin
Jesper Ekvall
Martin Svenns (FREDAG)
Göran Segeholm
Christer Folkesson
Lars-Gunnar Jarl
Mikael Johansson
Lars Lindberg
Sten Moberg
Sonja Cygnel
Anders F Eriksson (PÅ EGEN HAND)

Annat viktigt!

ALLA ni som åker ut på fredag skall samlas med oss som anländer på lördag vid bryggan! Vilken brygga vi anländer vid ser ni på en skylt intill västerhamn. Vi anländer runt 11.10!

Vid bryggan kommer jag ge en del praktisk info vad beträffar mattider, rumsfördelning, och tid för den nämnda överaskningen.

Redigerat av Arleklint den 2005-09-27 at 20:50
 

avslut110630

Avslutat medlemskap
4 dagar 12 timmar 51 minuter kvar enligt min räknare som räknar ner :)

Enlight smhi.se ser tyvär inte vädret alltför lysnade ut bara.
iof kan det alltid vara roligt att göra bilder i regnigt/blåsigt väder på landsort.
 

objernulf

Aktiv medlem
Samåkning från Uppsala? Jag måste åka hem med 14-båten på söndag. Om någon tar bil och också ska åka 14-båten åker jag gärna med.
 

Arleklint

Aktiv medlem
OM det skulle bli så dåligt väder att många inte vill ut med kamerorna så kan vi kolla bilder.
Ta med er "mucho" bilder som vi kan kolla på digitala projektorn
 
ANNONS