Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Fetare bredband !!!!

Produkter
(logga in för att koppla)

Nw2

Avslutat medlemskap
De som idag har Telia ADSL med hastighet 0.5 kan fram till och med 31/12 uppgradera sig till 8.0 (16 gånger snabbare) utan extra kostnad. Månadskostnaden ökar bara med 72 kr jämfört med "vanlig" ADSL.

Ring 90 200 för beställning. Tar ca 5 minuter innan det e inkopplat.

NIKLAS

Osäker, så här står det på telias sida :

Supersnabb surf till fast pris - Telia Bredband 8000 är här. Nu i ett julerbjudande med sänkt engångsavgift och en DVD-spelare på köpet.*

Nu kan du som bor i Stockholm, Göteborg och Malmö surfa snabbare än någonsin - till fast pris dessutom. Hela familjen kan dela på uppkopplingen och surfa parallellt. Självklart kan ni tala i telefon samtidigt. Beställer du Telia Bredband 8000 får du just nu sänkt engångsavgift (295 kr, ord. pris 695 kr) och en DVD-spelare värd 1795 kr på köpet, om du samtidigt tecknar ett trafikavtal.*

Jag ringde dit och hoppades på att även jag som bor i Lund/Södra Sandby kunde få denna uppkoppling.....Gick inte för sig, dom visste inte när det skulle vara möjligt.

RawBeer skrev:
hmm 449 kr i månaden är väll lite väl saftigt
Jag har gruppansluten ADSL, inte supersnabbt men helt ok. Kostar 200:- i månaden, det var ingen uppkopplingsavgift, Telia bjöd på nätverkskort och nätverkskabel.
Ibland är de bra!

"Skåningen" skrev:Ring 90 200 för beställning. Tar ca 5 minuter innan det e inkopplat.

NIKLAS [/B]

"Kundtjänsts öppettider är...", och webben säger bara "tyvärr, du har redan ADSL". Får väll vänta till imorrn. Men jag är skeptisk att det kommer gå, bor visserligen i 08, men uppfyller nog inga andra krav.

ANNONS
Götaplatsens Foto