Annons

Fetare bredband !!!!

Produkter
(logga in för att koppla)

Nw2

Avslutat medlemskap
De som idag har Telia ADSL med hastighet 0.5 kan fram till och med 31/12 uppgradera sig till 8.0 (16 gånger snabbare) utan extra kostnad. Månadskostnaden ökar bara med 72 kr jämfört med "vanlig" ADSL.

Ring 90 200 för beställning. Tar ca 5 minuter innan det e inkopplat.

NIKLAS

Osäker, så här står det på telias sida :

Supersnabb surf till fast pris - Telia Bredband 8000 är här. Nu i ett julerbjudande med sänkt engångsavgift och en DVD-spelare på köpet.*

Nu kan du som bor i Stockholm, Göteborg och Malmö surfa snabbare än någonsin - till fast pris dessutom. Hela familjen kan dela på uppkopplingen och surfa parallellt. Självklart kan ni tala i telefon samtidigt. Beställer du Telia Bredband 8000 får du just nu sänkt engångsavgift (295 kr, ord. pris 695 kr) och en DVD-spelare värd 1795 kr på köpet, om du samtidigt tecknar ett trafikavtal.*

Jag ringde dit och hoppades på att även jag som bor i Lund/Södra Sandby kunde få denna uppkoppling.....Gick inte för sig, dom visste inte när det skulle vara möjligt.

RawBeer skrev:
hmm 449 kr i månaden är väll lite väl saftigt
Jag har gruppansluten ADSL, inte supersnabbt men helt ok. Kostar 200:- i månaden, det var ingen uppkopplingsavgift, Telia bjöd på nätverkskort och nätverkskabel.
Ibland är de bra!

"Skåningen" skrev:Ring 90 200 för beställning. Tar ca 5 minuter innan det e inkopplat.

NIKLAS [/B]

"Kundtjänsts öppettider är...", och webben säger bara "tyvärr, du har redan ADSL". Får väll vänta till imorrn. Men jag är skeptisk att det kommer gå, bor visserligen i 08, men uppfyller nog inga andra krav.

ANNONS
Götaplatsens Foto