Annons

Film från USA - misstag?

Produkter
(logga in för att koppla)

Avslutat medlemskap

Avslutat medlemskap
Beställde en massa diafilm från B&H i NY idag. Kom först efteråt att tänka på röntgen som dom troligen kommer köra pakteten genom. Jag valde UPS Express som bud, kanske är de mer försiktiga?

Någon här som har erfarenhet att beställa film från USA, och som vet hur de behandlar paket. Börjar bli riktigt nervös att jag gjort ett rejält misstag...

Jag har köpt massor av film från både BH och badger graphics, har aldrig någonsin varit några problem över huvudtaget. Blir hembudat och man drar sina plastpengar i mackapären budet har med sig, vips så är moms och tullavgift betalt. Brukar ha filmerna hemma på köksbordet 3 dagar efter beställningen, globala ekonomin och det där vetu, välkommen till 2000talet!

Skönt att höra. Det känns ändå lite konstigt eftersom någonstanns i ledet så lär dom ju scanna paketet, det är ju trots allt USA. Det sägs ju att bagageröntgen-maskinerna är mycket starkare, och då borde det ju sätta sina spår. Filmen jag köpte var Astia 100F 220...

frågan är hur mycket dom scannar det som går ut från landet ??
Har tagit en hel del film från ebay utan problem

Pris?

Jag måste bara fråga,hur stor prisskillnad blir det att köpa filmen utomlans,vad blir en Astia 100F rulle att kosta med ALLT?

ANNONS
Götaplatsens Foto