Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Filterförvaring?

Produkter
(logga in för att koppla)

lastrand

Avslutat medlemskap
Jag har ett par Hoya-filter som jag skulle vilja ha förvaringsask till. Säljer någon svensk nätbutik dessa löst eller har kanske någon av väsktillverkarna något nätt liten filterförvaringsgrunka i sitt utbud?

Jo, det gör Hoya också, men faktum kvarstår: jag har två filter utan medföljande ask. Går dessa, eller liknande, att köpa löst?

Jag har hittat en filterväska från Cokin, men 345:- för att förvara fem filter känns som en aaaaaningens dyr förvaringsmetod... ;-(

Skulle någon möjligtvis ha två tomma plastaskar som rymmer Hoyas 58mm:s UV-filter så ge er tillkänna! ;-)

En vanlig snusdosa med en tygbit runt filtret fungerar bra, det har jag till mina filter. Det går inte med för stora filter, men 58 mm är inga problem!

ANNONS
Götaplatsens Foto