Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Firmware till EOS 20D

Produkter
(logga in för att koppla)

MWPhoto

Aktiv medlem
Jo, jag kan inte hitta någon ny Firmware på canon.com eller canon.se. Finns den ens på japansidan?
Jag vill inte uppgradera förens jag uppfattar att det finns en seriös verison. Jag har således ingen panik. :)
Någon som vet?

Men VARFÖR finns den endast på den japanska hemsidan?Mats- som inte tänker uppdatera förens den finns på .com eller .se.

firmewaren kommer givetvis blir 10x bättre så fort den läggs upp på .com eller .se..*ironi*

Ja du Kim,:), om, jag säger om jag laddat in en firmware som bara finns på japanska sidan och något hänger sig under eller efter uppgraderingen, vad säger svenska Canon då tror du, när jag ringer dem och säger att jag försökt lägga in ny firmware?
Antagligen frågar de mig.."var hittade du den?"
Tycker bara det känns mysko att den inte finns någon annanstans än där, tycker inte du?

Mysko eller inte, men det funkar...

Visst Mats, lite konstigt är det. Kan dock meddela att uppdateringen fungerar felfritt hos mig iallfall.

Lycka till, oavsett om du väntar eller ej!
/Mattias

ANNONS
Götaplatsens Foto