Annons

Flammiga ben

Produkter
(logga in för att koppla)

foto-lina

Avslutat medlemskap
Jag undrar hur ni gör med ben som är flammiga ?
Har sett flera modeller som ser jättebra ut men deras ben är flammiga, jag har testat att försöka blura bort det, men det går inte.

Någon som har något tips om hur proffsen gör :)

Min första tanke var att skriva tvätta eller raka modellens ben, men det hade ju varit lite väl barnsligt så det gör jag inte.

För att vara allvarlig - jag förstår inte riktigt vad du menar. Är det skuggor eller någon effekt i bilden, eller benen i sig som är flammiga. Har du något bildexempel?

Posta en bit av benet som är "flammigt" så kan nån här testa och ta bort det och säkert förklara.

Det finns olika metoder, antingen manuellt, med tex dodge and burn eller kunna göra en markering på grundval av färg eller nån annan metod.).

tror jag vt vad du mena med flammigt, huden är ojämn och ser helt enkelt inte "smooth" ut? Det finns flera sätt att jämna ut eller måla/sminka hyn i ps. Du finner det i tutorial och i böcker som behandlar skin eller beauty retouch in PS. Men det absolut bästa och minst mödosamma har jag kommit fram till med åren är att alltid ha smink på plats som behärskar bodymakeup. du sparar ofta timmar i efterarbete om du ska ha ett riktigt sjysst resultat. Bara som tips för framtiden :)

ANNONS
Götaplatsens Foto