Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Flammiga ben
- Trådstartare foto-lina
- Start datum
Henrik L Jonsson
Aktiv medlem
Min första tanke var att skriva tvätta eller raka modellens ben, men det hade ju varit lite väl barnsligt så det gör jag inte.
För att vara allvarlig - jag förstår inte riktigt vad du menar. Är det skuggor eller någon effekt i bilden, eller benen i sig som är flammiga. Har du något bildexempel?
För att vara allvarlig - jag förstår inte riktigt vad du menar. Är det skuggor eller någon effekt i bilden, eller benen i sig som är flammiga. Har du något bildexempel?
pellepiano
Aktiv medlem
Posta en bit av benet som är "flammigt" så kan nån här testa och ta bort det och säkert förklara.
Det finns olika metoder, antingen manuellt, med tex dodge and burn eller kunna göra en markering på grundval av färg eller nån annan metod.).
Det finns olika metoder, antingen manuellt, med tex dodge and burn eller kunna göra en markering på grundval av färg eller nån annan metod.).
d-boy
Aktiv medlem
Kolla in den här videon på Moderskeppet:
http://www.moderskeppet.se/dvd/exempel_spelafilm.php?folder=exempel/&film=skonhet_2&hojd=720&bredd=1152
http://www.moderskeppet.se/dvd/exempel_spelafilm.php?folder=exempel/&film=skonhet_2&hojd=720&bredd=1152
iBoat
Aktiv medlem
För flammig hud fungerar min guide mycket bra:
www.prepix.se/Hudretusch
Ops! Den sidan var visst lite korrupt, laddar upp en ny i morgon.
www.prepix.se/Hudretusch
Ops! Den sidan var visst lite korrupt, laddar upp en ny i morgon.
Senast ändrad:
rautio
Aktiv medlem
tror jag vt vad du mena med flammigt, huden är ojämn och ser helt enkelt inte "smooth" ut? Det finns flera sätt att jämna ut eller måla/sminka hyn i ps. Du finner det i tutorial och i böcker som behandlar skin eller beauty retouch in PS. Men det absolut bästa och minst mödosamma har jag kommit fram till med åren är att alltid ha smink på plats som behärskar bodymakeup. du sparar ofta timmar i efterarbete om du ska ha ett riktigt sjysst resultat. Bara som tips för framtiden