Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fokusmotor som låter
- Trådstartare anteo
- Start datum
Helmetrock
Aktiv medlem
Är det ett AF eller AF-S objektiv? Med motorn i objektivet eller i kamerahuset?
Jag har aldrig varit med om att de låtit efter att de stått ett tag, däremot går det att lura sig att det låter mer än det verkligen gör om man använt objektiv med tystare motor ett tag och sedan börjar använda ett med mer högljudd motor.
Jag har aldrig varit med om att de låtit efter att de stått ett tag, däremot går det att lura sig att det låter mer än det verkligen gör om man använt objektiv med tystare motor ett tag och sedan börjar använda ett med mer högljudd motor.
Helmetrock
Aktiv medlem
Det ska inte låta, prata med Nikon eller Lasses kameraservice.
Helmetrock
Aktiv medlem
Eller tja, hur mycket låter det?
Har du något att jämföra med? Jag fattade för att det hade börjat låta mer efter att du inte hade använt det på ett tag.
Det är klart att det inte är helt ljudlöst även om det sägs så i reklamen ibland.
Har du något att jämföra med? Jag fattade för att det hade börjat låta mer efter att du inte hade använt det på ett tag.
Det är klart att det inte är helt ljudlöst även om det sägs så i reklamen ibland.
anteo
Aktiv medlem
Det står i annonsen att det låter lite när det stått ett tag men att den sedan försvinner när man använt den ett tag..
citat " Små spår av användning med lite nötning utvändigt, men glasen är fina. Inga skador att tala om. Fokusmotorn låter lite när objektivet stått en längre tid."
citat " Små spår av användning med lite nötning utvändigt, men glasen är fina. Inga skador att tala om. Fokusmotorn låter lite när objektivet stått en längre tid."