Annons

Fota natur på Landsort under ett veckoslut i höst!

Produkter
(logga in för att koppla)

Luguber

Aktiv medlem
Hej Jonas!

Denna där nässesären är nog min. Kommer den från en känd Svensk tennisspelares kollektion. Så är det troligtvis min. Jag kan hämmta upp den där Du önskar (arbetar i Stockholm), eller så kan Du ta med den till återträffen den 6/12. (Hittelön kommer).

Hälsningar
Sten

jonaseriksson skrev:
Hallå!
I annexet låg det kvar en svart nässesär. Om ni märker att ni glömt något av dessa kan ni kontakta mig..."

Ha det!
Jonas
 

jonaseriksson

Aktiv medlem
Hej Sten!
Japp, nässesären kommer från en känd tennisspelare. Jag kan lugnt ta med den till återträffen, om du inte behöver den tidigare förstås.

mvh
Jonas
 

julgus

Aktiv medlem
julgus skrev:
hrmm.. mössan o handskarna är mina... vore mycket tacksam om du kunde skicka hem detta till mig.. dina utlägg skickas tillbaka i ett brev...

jag har skickat ett mail med min adress.. på förhand tack!

Mvh
Johan
Hej

tack för leverans.. återbetalning på väg.. återigen tack!

Mvh
Johan
 

wikman

Aktiv medlem
arleklint skrev:
Jag efterlyser gruppbilden från andra resan... Kan vi lägga upp den i projektalbumet?
Den blev sådär :-(
Vet inte om det är jag som va bakis eller om mitt objektiv fått en smäll... den är lite suddig i högra halvan iaf. Men jag skall jobba lite med den så skickar jag den till dig iaf.

/Niklas
 

Arleklint

Aktiv medlem
Material till minikursen

Det material som låg till grund för minikurserna på Landsortsresorna var sammanställt av Olle Bjernulf. Med Olles tillstånd har jag nu lagt upp detta som en pdf-fil på min server.

Om du vill ha materialet kan du ladda ner det här.

Minikursen
 
ANNONS