Verkar vara en bra strategi.
Hade själv denna tanke sedan förra året när uppslutningen blev ännu sämre. Det kastas ju hela tiden allt mer och mer på oss nutida människan, så det blir så förbenat mycket mer som äter upp allt mer av vår fria tid.
Dessutom behöver vi hitta på effektiva sätt att sprida information om träffarna till relevanta potentiellt intresserade - mitt bestämda intryck är att väldigt få medlemmar i Göteborgsområdet överhuvudtaget har en susning om Fotofikats existens. I alla grupper, föreningar etc. blir det ju hela tiden ett gradvis bortfall pga att folk flyttar, får jobb på annan ord, finner kärlek på en trede, åker för studier till en fjärde, bara vill ha ett annat boende, osv. Därför behövs det hela tiden ett nytillskott.
Mycket grovt räknat mellan tummen och pekfingret så borde det finnas närmare 10.000 Fotosidan-medlemmar i Göteborgsområdet, varav de flesta säkerligen inte känner till den traditionella och delika blåbarspajen med vaniljsylt som Café Cello tillhandahåller.
.