Annons

Foto/filmintresserad kring Kristianstad

Produkter
(logga in för att koppla)

vonBonde

Ny medlem
Hej!

Kreativ, spontan och galen tjej på 22 år som älskar att dra igång foto- och filmprojekt. Både små och större. Dock har jag funnit en brist på folk med samma intresse och hör istället om det finns någon likasinnad här på fotosidan som bor kring Kristianstad?

Älskar att stå framför kameran lika mycket som bakom. Är inte särskilt rädd för att släppa loss eller att göra bort mig, och har som stark sida att improvisera fram nya idéer och möjligheter.

Någon med samma intresse som antingen gillar att fota, bli fotad, filma eller bli filmad, eller helst alltihop? Om du är den som vill ut på kreativa äventyr så hör av dig!
 

vonBonde

Ny medlem
Jag tänker väldigt individuellt till den jag ev hittar att "jobba" med. Personligen är jag intresserad av att göra roliga photoshoots med öst/bunker/graffiti-känsla, att göra helt onaturliga saker som high fashion shoots i konstiga miljöer, naturliga plåtningar i högt gräs/bland höga blommor, fota för att utveckla sig som fotograf, hoppbilder, you name it. Samtidigt som små filmprojekt kan va kul där man improviserar eller kommer på en handling innan, eller att joina större projekt som pågår i området. Eller spontanintervjuer med folk som att göra ett program av det, tänk webb-tv.

Samtidigt är detta ju bara vad jag spånat på själv, om någon skulle ha fler/helt andra idéer eller vill utveckla de jag har så funkar ju det skitbra så länge det inte handlar om naket eller en tre timmar lång dokumentär om nordiska rovfåglar typ.
 

IdaAmel

Medlem
Hej. Vi är ett par som tycker om att fotografera som kan vara intresserade av att fota lite tillsammans med någon. Det är alltid roligt att dela med sig av erfarenheter och ännu roligare att ta del utav andras erfarenheter.

Vi har en hemsida som heter http://galleri.aigalleri.se/#!home Där hittar du vårat galleri. Tycker du att vi verkar intressanta att fota med så får du gärna höra av dig.

Vi är ifrån kristianstad men vi bor dock inte i kristianstad numeran. Vi bor och jobbar i Oskarshamn men åker till kristianstad lite då och då om helgerna. I sommar har vi semester i 4 veckor varav 3 vi lär vara i kristianstad och 1 förhoppningsvis någonstanns långt bort i värmen.

Hör som sagt gärna av dig om det verkar intressant så kan vi prata vidare om det.

Mvh Ida & Amel
 
ANNONS